Torsdag 16 december 2010 (klicka i bilden)


Ja detta var sista torsdagssamlingen för 2010.
Klubben tackar alla för det gedigna gediget genomförda arbetet



Denna bistra dag
i snöigt obehag
var vi tio blott
på detta skott
men så vitt jag vet
var det en som smet
jaha en klart tamare än vild en
han ville kanske bara försköna bilden


Ur askan i elden


En gran som står -den är hög

när den sedan ligger som en hög på marken -då är den plötsligt lång???



Vá är jag degraderad från hustomte till att vara tomte på loftet???


Lasse och Gunilla påbörjade en grovsanering av vindskontoret


Usch-vad tusan sa jag nu?? Jag som inte ens är gästarbetare


Kent säg efter mig: "Jag Kent, lovar på heder och samvete, att nästa år vid torsdagsarbetet bara röka 3 cigaretter per timma."


Kjell: Nej grabbar, skärpning, nu får ni allt sluta
att frysa ut Herbert bara för att han har varit på Bermudas



Efter långa diskussioner har vi fastställt att geografiskt har vi genomfört en gallring öster om Parkeringen




Före gallring


Efter gallring



Nu har vi ett uppehåll och träffas åter 13 januari



Välkomna kl 09

Inga kommentarer: