Torsdag 1 mars

Arbetet fortsatte på Sved
ej snickarkunniga höll på med risdragning eldning mm


Idag fotades tidigare än sed
så nu hann även Crille vara med
14 stycken idoga
och en som inte var så noga
med att bli medtagen
skäms kanske för egna dragen

Borstar bra men...illa
Va??? gick alla ut?
Vi fysar på eget sätt -orkar inte löpa men tittar på springa

Jaha skulle detta vara spännande för en elektriker

Om jag tar hem och vattnar den så kanske det kan vara något till jul-och gratis är det ju

Liten blir stor

Om jag nu sätter mig på baken så har jag skaffat en stötdämpare

Nu Crille har du tränat tillräckligt med att klippa i luften
nästa vecka ska vi ta fram några tunna kvistar som du får öva på

Vilken jättestor och den bara drog iväg uppåt
Försiktigt ta det lugnt så det inte händer en olycka

Aj aj jag missade ändå så nu drog jag omkull flaggstången


Välkomna nästa torsdag!

Inga kommentarer: