Torsdag 1 februari 2018

För att undvika vegetarisk trängsel
kring vårt nyuppsatta svinastängsel
är därför en försiktig gata röjd
nej inte en buske står över tråden böjd

På var nerbankad stör
minst två isolatorer för
en tråd snart av läskig spänning full
nog att stoppa men ej få svin omkull

forts följer.........


Dagens vintriga väder
krävde riktiga kläder
och ett humör på topp
för att ställa opp
Men vi blev faktiskt ett helt dussin
av klubbens regnrynkiga russin


Peter hjälp mig!
Vi borde be Stefan att "namna" alla maskiner.
Vilken är högtryckstvätt och hur ser en röjsåg ut?



Göran sluta tjata!
  Om jag behöver din hjälp så säger jag till!


Pelle såg du vart batterivattnet tog vägen?


När jag var militär så hade vi så här stora termosar.
Vi kallade dem för plåttermos.


Han bad mig köpa ett paralellstag-
det kan jag inte ens stava till .


Vi ska ju fika var är grabbarna?
Jag följer väl tråden- tänkte Agne



Hej Crille det är dags för fika!


Visst har korven två!
Båda kan njutas från valfri ända!


Ok vi ser med glädje fram emot lite nya ansikten!
Välkomna kl 09 8 februari.