Torsdag 8 mars 2018

Idag lade Bernt och P-E ut kabel för inkoppling av nya stängslet
Lars N och Kenneth klöv ved.
Benke höll sig som vanligt inomhus med lite nyttig t bilpyssel
Lennart, Arne och Kjell G röjde vass  och sly kring Dammen.
Övriga alltså Gunilla, Tore, Göran, Peter och KAP matade brasan med sly och vass.



I dagens usla väder
krävdes det kläder 
som i denna vind
värmde kind
men även höll
dig torr om barm
och även lite varm
i snön som föll.


Lasse vad tror du om den här knappen?


Nej - kör en gång till!


Ja grabbar det är rätt slang.


Jag håller....


....bra- då drar jag


Ja du Peter- man kan undra vilket......


......vilket som  är det "svaga könet".




Jag är övertygad om att jag lade den här.


OK jag hittade den- nu grabbar kör vi igång


Peter- skall denna ända verkligen vara närmast marken?


Lite välbehövlig återhämtning


Nästa torsdag-ja då är vi inne i mitten av Mars
förhoppningsvis på march mot våren.


Inga kommentarer: